POLITYKA PRYWATNOŚCI
Szanowni Państwo!
Pragnę Państwa poinformować, iż dbając o bezpieczeństwo Państwa danych, jako firma stosuję odpowiednie warunki techniczne, zapewniające ochronę przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym oraz przetwarzaniem z naruszeniem przepisów prawa. Ta strona określa zasady przetwarzaniach danych osobowych użytkowników serwisu Katarzyna Maria Zawadzka, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.
I DEFINICJE
- ADMINISTRATOR – firma Katarzyna Zawadzka, ul. Dworcowa 3/29, 30-559 Kraków,
NIP 521 326 76 23, REGON 122963675
- SERWIS – serwis internetowy działający pod adresem www.katarzynamariazawadzka.pl
- UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna, dla której ADMINISTRATOR świadczy usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem SERWISU
- URZĄDZENIE – elektroniczne urządzenie wraz z oprogramowaniem, za pośrednictwem, którego UŻYTKOWNIK uzyskuje dostęp do SERWISU
- FORMULARZ – umieszczony na stronie, umożliwia kontakt z organizatorem w sprawie oferty
- COOKIES – dane tekstowe gromadzone w formie plików zamieszczanych na URZĄDZENIU UŻYTKOWNIKA
II POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Korzystanie z SERWISU jest dobrowolne.
- Wykorzystanie jakiegokolwiek elementu znajdującego się z SERWISIE stanowi naruszenie prawa autorskiego.
- UŻYTKOWNIK zobowiązany jest do korzystania z SERWISU w sposób zgodny z prawem i etyką, mając na uwadze poszanowanie własności intelektualnej osób trzecich.
- Podczas wizyty UŻYTKOWNIKA na stronie zbierane są dane statystyczne: odwiedzane podstrony, terminy odwiedzin, ilość spędzanego czasu w serwisie, nazwa przeglądarki internetowej i systemu operacyjnego.
- Podstawą zbierania danych statystycznych jest uzasadniony interes ADMINISTRATORA polegający na rozwijaniu i ulepszaniu SERWISU.
III DANE OSOBOWE
- ADMINISTRATOR dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą.
- UŻYTKOWNIK przesyła do ADMINISTRATORA za pomocą FORMULARZA dostępnego na stronie www.katarzynamariazawadzka.pl/kontakt swoje dane takie jak: adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko.
- UŻYTKOWNIK zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- UŻYTKOWNIK ma prawo wglądu do swoich danych, ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania lub żądania ich usunięcia. Czynności te odbywają się na podstawie żądania UŻYTKOWNIKA, przesłanego na adres poczty elektronicznej kmzawadzkatrener@gmail.com
IV PRZETWARZANIE DANYCH
- Dane osobowe ujawnione w FORMULARZU są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),po wyrażeniu przez użytkownika zgody na ich wykorzystanie i przetwarzanie poprzez zaznaczenie pola w FORMULARZU.
- ADMINISTRATOR przetwarza dane osobowe UŻYTKOWNIKÓW w celu kontaktowania się z nimi, przedstawiania oferty usług oraz marketingu.
- ADMINISTRATOR zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie przetwarza powierzonych danych osobowych w nieograniczonym okresie, a jedynie przez czas niezbędny do osiągnięcia określonych celów.
V PLIKI COOKIES
- Mechanizmy COOKIES nie pozwalają na pobierania jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z URZĄDZENIA UŻYTKOWNIKA.
- ADMINISTRATOR może przechowywać w plikach COOKIES informacje o preferencjach i ustawieniach użytkownika dotyczących SERWISU.
- ADMINISTRATOR wykorzystuje pliki COOKIES do zbierania i przetwarzania danych statystycznych takich jak np. statystyki odwiedzin. Dane te zbierane są w celu analizy i ulepszania SERWISU.
- UŻYTKOWNIK może w dowolnym momencie zmienić ustawienia dotyczące zapisywania, usuwania oraz dostępu do danych zapisanych plików COOKIES.
- UŻYTKOWNIK może w dowolnym momencie usunąć wszelkie zapisane do tej pory pliki COOKIES korzystając z narzędzi URZĄDZENIA UŻYTKOWNIKA za pośrednictwem którego UŻYTKOWNIK korzysta z usług SERWISU.
- Ograniczenie zapisu i dostępu do plików COOKIES na URZĄDZENIU UŻYTKOWNIKA może spowodować nieprawidłowe działanie niektórych funkcji SERWISU.
- ADMINISTRATOR nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieprawidłowo działające funkcje SERWISU w przypadku gdy UŻYTKOWNIK ograniczy w jakikolwiek sposób możliwość zapisywania i odczytu plików COOKIES.
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- ADMINISTRATOR stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych w stosunku do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną.
- AMINISTRATOR zabezpiecza dane przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym i przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów.
- W przypadku zmian dotyczących ochrony danych osobowych ADMINISTRATOR zobowiązuje się do przestrzegania w niniejszej Polityce Prywatności ich nowego kształtu. Dotyczy to między innymi rozporządzenia RODO (GDPR).
- Wprowadzone zmiany w Polityce Prywatności zawsze będą publikowane na tej stronie.
- Wprowadzone zmiany wchodzą w życie w dniu publikacji Polityki Prywatności.